nu jävlar kör jag igång!

Efter en lång förmiddag i Bobygda är jag nu hemma, jag kan knappt sitta stilla, för Mattias har skruvat upp de flesta hyllorna nu. Dessutom har han åkt och spelat golf, så det är bara jag och musiken hemma! Som vi ska dona! Allt ska nu upp, allt ska dammas, putsas, golven ska dammsugas och skuras. Sen är jag nöjd (trots att det sitter ett älghorn i vardagsrummet) Jag fick inte ens måla träbiten den sitter på vit...

Nåja, lite får jag väl ge med mig. Vi är ju faktiskt två som bor här. Klart älgen ska sitta på väggen! Dessutom är sovrummet helt inrett i svart. Fattar ni? Inte en enda vit pryl där inne. Än så länge. Men det känns faktiskt bra, så jag får vila lite från allt det vita. Och ett mörkt sovrum är faktiskt rätt skönt :-) Trodde jag aldrig!

Kanske lägger upp någon bild sen om jag får tid. Men nu ska jag och Maggio köra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0