nu är det fredagsmyyys

Fredag är här! Vilket innebär att jag fick vakna upp bredvid två fina killar imorse. Vaknade av att Elias låg och blåstrirrade på mig, vad än jag gjorde eller sa, så bara tittade han med sina stora fina blå ögon utan att varken blinka eller röra en min. Tillslut började jag ju skratta, sen skrattade vi allehopa. Vi har haft en mysig morgon, ätit frukost alla tillsammans och tagit det lugnt bara. Skönt med Fredag.

Jag skulle egentligen ha jobbat förmiddag idag, men nu blir det eftermiddag med Linnsan istället. Kan inte bli annat än bra! Sen är det helg för min del. Fast jag vet inte hur mycket vila det blir, vi ska nämligen börja tapetsera ikväll eller imorgon :-)

Nu ska jag plocka undan frukosten och se till så att Mattias sätter upp en hylla på toan. Längtar tills jag kommer hem ikväll, njuta njuta njuta! Trevlig helg hörrenini.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0