myslördag, myssöndag

Oj vilken mysig kväll jag hade igår tillsammans med Mattias, Niklas, mamma och pappa. Vi åt kräftor, drack vin, musikade lite och hade det allmänt trevligt bara. Men när wiskeyflaskan kom fram blev det pinsamt ju. För Mattias! Vilken liten kärring, pappa blev besviken som fan. Kunde jag inte träffat en karl? Nu är det bevisat att jag är karln i huset iallafall. På hälften av tiden som Mattias smuttade på sin wiskey hade jag druckit två glas. Och på våran dörr här hemma står det Persson/Wahlberg.

Hehehehe. Idag har vi varit i stan en sväng, handlat lite och ätit glass på Möljen. När vi kom hem igen åkte vi till skogen och plockade svamp med Niklas. Vi hittade rätt mycket kantareller faktiskt, får se vad vi gör med dom. Har så mycket torkade redan.

Nu spelar grabbarna golf. Jag ska hänga dagens andra tvätt, städa lite och tvätta håret innan dom kommer hem igen. Då ska vi utmana ödet (kärringen ovanför) genom att tända grillen och grilla kyckling. Det kan bli spännande... Sen sovasova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0