my new haircolor ........


Nu är färgen på sin plats, jag behövde aldrig använde backup-färgen. Vi får la se om detta duger ett tag nu, eller om det blir något nytt till helgen. Jag borde vara försiktig med håret, vet att det sitter människor där ute som önskar mig all olycka och hoppas att mitt hår ska ramla av, men än så länge sitter det där det sitter! ;-) Lite flurigt kanske, men plattången har inte gjort sitt än. Vill ha mitt raka hår igen.

Har nyss kommit hem från en secondhand-runda med Emilia och Carolin. Trevligt värre! Fyndade bland annat en stor korg som jag ska fylla med filtar och kuddar! Sen lunchade vi i Näsviken innan vi åkte hemåt, mmm. Nu; plocka/dona/laga mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0