men oj, så fel jag hade

Gissa vem som åkte och spelade golf O4:3O imorse då? Han pallade... Vilka idioter dom är :-) Klockan O6:3O kom en blöt och gräsig Mattias hem, för att byta om och åka på jobbet, haha jag skulle ha vägrat! Jag klev upp klockan O7:3O och kokade kaffe. Sen var jag tvungen att tvätta en maskin med gräsiga och blöta kläder, men det gör mig inget. Det är rätt så mysigt att hålla på och dona såhär på morgonen!

Alldeles snart ska jag tvätta håret så jag har det gjort. Jag börjar en timme tidigare idag, dvs kl. 12:OO, dessutom har jag ju en del att göra innan morgondagen. Mjöl ska köpas och kakor ska bakas, helst innan jobbet. Vi får se hur mycket som hinns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0