lite nytt till badrummet :



Vilken mysig kväll jag hade igår. Så härligt med Mary Kay! Dessutom var det ju inte så dåligt att jag fick gåvor för 5OO:- heller. En god parfym och eye makeupremover fick jag, sen köpte jag en eyeliner också. När allt var klart åkte jag och Frida på Hemköp, sen myste vi järnet i mormors lägenhet. Bara älskar att sova där, mmmh!

Imorse tog jag en lång sovmorgon... Sen har jag bara chillat på balkongen medan Frida var på skolan. Jag solade, löste korsord, fikade och njöt av ledigheten. Fixade lunch till hon kom hem, sen drog vi på stan en sväng. Fikade och fyndade! Bland annat lite nytt till badrummet. Små små saker som var sjukt dyra. Den där runda borsten på bilden kostade 11O kronor. Liksom va? Men jag ville ju ha den... Haha. Har även fått en sängkappa till sängen av mamma, finfint. Bara en huvudgavel kvar.

Men nu ska jag hämta Fridis igen, vi sover i stan ikväll med. Är bara hemma nu för att hämta arbetskläderna, ska få jobba ett förmiddagspass imorgon. Kanon! Sen kommer Mattissss hem på kvällen. Längtar. Och dagen efter= en heldag på IKEA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0