jag blir macademia nu

Sådärja. Nu är mitt svarta hår som bortblåst. Det gick förvånansvärt fort. Sitter med en macademia-färg i nu. Hoppas att det blir någorlunda jämnt. Annars har jag en backup-färg (mörk) att slänga i också. Det gäller att förbereda sig på det värsta ;-)

Om jag blir klar i någorlunda tid blir det nog en secondhand-tripp med Emilia och Carolin sen. Det vore roligt. Jag ska få jobba imorgon också, ett O5:OO till 13:OO-pass med Mia, då hinner jag ju med mitt Mary Kay-party också. Perfect! Men nu ska jag kolla håret så att något hemskt inte har hänt, jag har ju misslyckats nåååågra gånger förut om man sägerrrrrr. Att mitt hår inte har ramlat av än... Peppar peppar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0