ingen bra golfdag alls

Skön dag på jobbet, eller egentligen inte, jag hatar när klockan står stilla mellan 16:OO och 18:OO. Jag hade absolut inget att göra. Fast jag vet inte om det är bättre med en kaos-dag heller men... Väl hemma var det tänkt att jag skulle dammsuga. Men så blev det självklart inte. Kan lika gärna göra det imorgon ju :-)

Blev golfsugen, så jag drog med mig Niklas och Tom ut på en runda. Jag ångrar mig nu, jag hade världens sämsta golfdag. Men jag var lika glad för det. Jag har insett att jag måste sluta bli en ilsken 3-åring varje gång jag lyckas med ett felslag. Mattias säger nog för sig själv när han läser detta; HA HA HA det kommer aldrig att hända min golfsurfitta. Jag ska bevisa att han har fel. Det är baara golf, inget märkvärdigt...

Nu ska jag sova, klockan ringer O5:OO imorgon. Älskar de dagar då jag får kliva upp då istället för O4:OO, sicket lyx. Sen klockan 13:OO när jag slutat blir det mysdag med mamsen, åka på loppisar och fika och bara njuta av det lilla som är kvar av sommaren! Men eftersom att jag är jag, så längtar ju jag till hösten nu ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0