hur trött får man vara ?

Men jösses vad trött jag måste ha varit. Totalslocknade på soffan och sov mellan 2-3 timmar. Jag vaknade inte ens av att telefonen som låg alldeles bredvid mig ringde. Så jag hoppas inte att bredbandskillen har varit här och plingat på dörren, för isåfall få han komma tillbaka, haha så kan det gå. Halsen blir värre också, känns inge kul...

Den rena tvätten får jag helt enklet ta hand om imorgon, men det blir bra det, har inger planerat förens 15:OO då bilen ska lämnas in, så då ska jag väl ha något att pyssla med. För det känns som att jag snart måste gå och lägga mig igen, ögonen hänger inte riktigt med. Inte resten av mig heller. Vi får hoppas att jag vaknar pigg imorgon! Jag skulle vilja att hjärtat var hemma och höll om mig, som bara han kan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0