har hunnit mä' mycket !

Vilken bra dag jag har haft. Mattias åkte och jobbade imorse så jag har varit hemma själv och donat bara. Väldigt mysigt och skönt, har jag och Sussa kommit fram till ;-)

Jag har plockat ihop här sedan igår, varit och handlat, tvättat, duschat av lite växter, torkat ur fönstren och putsat rutorna, spikat lite, rensat kylen och lagat lunch. Allt medans Sunes Jul går för fullt här. Längtar redan nå jävulskt efter julen. Fast okej, lite höst innan skadar inte! Nu har jag bara lite (berg) disk att ta hand om, och en till maskin med tvätt. Sen blir det lugnt fram tills personalfesten ikväll. Hoppas att vädret blir bättre så inte 5-kampen uteblir... Ser fram emot sällskapet och något glas vin :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0