har bakat en tårta idag!


Nu är jag äntligen klar med tårtan, som jag hade tänkt göra ikväll, men skönt att det är gjort. Då bakar jag småkakor ikväll istället, för nu har jag varit och handlat mjöl :-)

Jag ska fråga mina kollegor nere i bageriet om jag får komma och jobba med dom! Eller nej förresten, jag väntar nog med det, hahaha. Det skulle inte bli så himla bra!

Imorse när jag hade duschat upptäckte jag att jag hade en liten fästing på benet, wuuäöh... Då blev jag en liten ynklig flicka och åkte upp till mamma som fick plocka bort den. Som tur var hade den inte hunnit bli så stor. Tur också att jag inte hunnit fylla 21 än, för nu är jag ju bara 2O år ung så då är det tillåtet att åka till mamma ;-)

Nu ska jag diska undan efter mig, plocka lite och göra mig klar för em.-jobbet. Min nästasista arbetsdag på heltidsschemat. Min sista eftermiddag. Är iallafall superglad över att jag jobbar förmiddag imorgon, då hinner jag ju hem och dona lite innan alla gästerna kommer! Längtar som ett litet barn! Efter trevliga gäster, tårta och paket...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0