för att vi är så KLOKA !


God förmiddag! Vilket höstväder vi har fått? Fast jag tycker i och för sig att det är mysigt. Nu på förmiddagen har jag haft främmande i form av moster och kusin. Vi fick denna fina uggla till ljuslykta av dom, bara för att vi är så KLOKA! Jo dom sa faktiskt så :-) Älskar den redan. Gillar ugglor i alla former; smycken, lyktor, på tyger och allt. Efter att jag bjudit på fika (hembakat, eller?) följde jag med dom på RK där jag fyndande ljuslyktorna på bilden, från MIQUE för edast 1O kronor. Najs najs ....

Men nu är det dags för mig att hoppa i arbetskläderna och åka till jobbet. Har ingen lust alls idag, men när jag kommer hem får jag förhoppningsvis träffa både Marlene och Mattias. Och det känns inte fy skam! Hoppas att eftermiddagen går fort bara :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0