för att jag är ledig nu :-)

Gud vad jag är glad just nu. Har precis kommit hem från jobbet, har haft en bra dag (fick ju jobba med Linn i två timmar) också lyser ju solen helt plötsligt. Dessutom är jag ledig hela dagen imorgon!! Och det ska bli så skönt, så otroligt jävla skönt. Linnsan ville jobba heeela dagen imorgon, och det får hon ju gärna göra för mig ;-)

Men jag ska ändå åka in till jobbet mitt på dagen och krama Linnsan hejdå, buhu.
Flickebarnet flyttar ju till storstan om några dagar. Bästaste Linn, det kommer ju bli galet tomt... Men det blir nog bra för henne! Och vi andra får ju försöka överleva.

Nu ska vi åka och spela golf, jag och grabbarna. Sen ska jag baka småkakor i lugn och ro! Det blir mysigt det. Ser fram emot så himla många saker nu, nästan allting!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0