en skitrolig tisdagskväll

Men satan i gatan vilken trevlig kväll, nu ångrar jag ju bittert att jag inte varit på Tisdagskul fler gånger. Ikväll var Karl Noren, Rigo och en superhärlig trollkarl där. Alltså, jag blir galen på trolleri. Vi satt max fem meter ifrån honom och inspekterade allt han gjorde. Och det är fasen magi... Han ropade fram Niklas till scenen med en hundralapp, han fick sitta tätt intill honom och se den förvandlas till en tjuga. Hur fan går det till?!?!? Sjukt irriterande MEN underhållande. Han fick tillbaka hundringen ;-)

Nu är jag sjukt trött, har tänt massa ljus i lägenheten och bara myser. Skönt att veta att jag kan sova hur länge jag vill imorgon! Dessutom kommer min hjärtevän hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0