en dag med mamma !

Det blev lite ändrade planer idag. Mamma och pappa kom på jobbet och åt lunch, då frågar mamma om vi inte ska ta ikea istället för loppisar. Och när tackade jag nej till en ikeatripp? Så efter jobbet skyndade jag mig hem och bytte om innan vi åkte iväg. Superskönt att åka i deras nya bil var det. När vi kom fram åt vi mat innan vi shoppade loss. Jag köpte inga stora grejer, mest småsaker, som gör skillnad ändå. Mycket till badrummet; korgar, blomma, matta, hylla och sånt som saknades. Bra!

Sen blev det lite annat smått och gott som är roligt att dona med nu när man kommit hem. Men jag blir galen av att veta att det ligger rullar med tapeter i bilen som bara vääääntar på att bli uppsatta. Vi får köra järnet i helgen! Och flörta till oss hjälp ;-)

Just nu håller jag på att tvätta, ska vika lite ren tvätt också innan jag ska dammsuga av här. Köpte lite götta till ikväll med så jag kan mysa ner mig i sängen framför en film. Känns som att jag behöver det, en lugn hemmakväll, det var ju evigheter sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0