efter 12 timmars sömn

Yes, om man räkna ihop timmarna jag sov i soffan i gårkväll och timmarna jag har sovit i vår sköna säng inatt, så passerar det med stor marginal 12 timmar. Så man kan säga att jag är ganska utvilad, men jag kan också säga att jag är sådär oskönt seg som man blir när man bare söver och söver. Inte är jag nå friskare heller. FAN!

Nu på morgonen har jag gOoOoGlAt lite. Först om hur jag ska få bort alla äcklig blom/bananflugor. Och hur jag går från mitt brunröda hår till platinablondin... Hehehe, nej då. Men hur jag får mitt hår några nyanser ljusare. Får se om jag ska experimentera lite ikväll då. I bästa fall är flugorna borta och jag är ganska ljus ;-)

Men nu ska jag koka kaffe, vakna till, slänga in en tvätt, vika/stryka och bara mys-dona lite här medan jag väntar på att bilen ska lämnas in på service. Och medan den är där blir det Prix & Dollar för att handla lite nödvändigheter. Först: alvedon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0