dags för marykayparty

Idag har jag jobbat förmiddag, otroligt lugnt hade vi det. Carolin kom dit och fikade alldels innan jag slutade, sen åkte vi på ÖB innan vi tog med oss Frida och åkte hem. Frida följde med mig hem, vi käkade lunch/middag och sedan satte vi igång att städa. Gulljäntan dammsög åt mig medan jag plockade, bäddade, diskade och dammade. Så nu är jag redo att han MaryKay-party alldeles strax. Det ska bli roligt: fika, umgås och unna sig något fint. Men allt för mycket blir det inte, ikea snart ;-)

Men nu ska jag plocka fram lite fika innan tjejerna kommer. Sen följer jag med Frida till stan där det blir myskväll, innan vi båda somnar i mormors säng, hehehe. Göttttt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0