bra morgon, dag, kväll

Jobbdagen har varit bra. Det är skönt när det varken är för mycket eller för lite. Dessutom kom älsklingen och överraskade mig strax innan stängning. Gjorde ordning lite mat till honom innan han åkte hemåt igen. Nu har grabbarna åkt och spelat golf, och jag är hemma. Men inte är jag bitter för det inte, min saknade vän Marlene kommer snart hit och tar igen mycket förlorad tid med mig. Det ska bli mysigt ♥ Tänkte göra iordning lite té, tända ljus och bara ha det gött. Efterlängtat.

Sedan blir det en dusch och i säng. Jobbar förmiddag imorgon, men börjar klockan O6:OO så det känns ju nästan som sovmorgon! Skönt att slippa sova själv också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0