börjar bli lite bättre nu

Skön dag på jobbet, varken för mycket eller för lite, och tiden gick superfort. När jag slutat hann jag springa på Åhlens och köpa en ny lampskärm, en matta och en fin kudde med svart tryck på. Fortsatte sedan till ica maxi där jag köpte två stora fina blommor och två vita krukor. Så nu börjar det bli lite mysigare i vardagsrummet. Bara någon större sak som fattas nu. Ska klura lite mer på vad jag riktigt vill ha :-)
 
Nu har jag gjort gofika och ska bara slappa framför teven. Väntar på att svärmora känner sig nöjd på surströmming, hon är i forsa någonstans och vill självklart ha skjuts hem. Efter det tänker jag krypa ner i sängen och sova några timmar, dock bara till O4:OO... Hoppas det går lätt att kliva upp! Vissa dagar går det superbra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0