bara fyra dagar kvar ...

Godmåndag! Här gjorde vi, eller jag, morgon redan klockan O4:OO minsann. Det var otroligt mysigt imorse på jobbet. Sussa kom lite tidigare hon med för att fixa och dona lite. Regnet smattrade mot rutan, alla mackor gick ovanligt fort att göra klar, och det var höststämning hela förmiddagen. Love it... Vill ha regn och rusk nu ;-)

När jag slutade kom mormor och Frida för att fika med mig. Sen tog vi oss en biltur till Yttre och kikade, där mormor bodde förr. Stannade även på en loppis där jag (mormor) fyndade tre grejer. Två lyktor och en vas som kommer passa perfekt här.

Men nu ska jag börja lite med maten innan Mattias kommer hem, han jobbar på hemmaplan just nu. Det blir fiskgratäng idag, låter kanske inte allt för lyxigt, men det kan ju bli gott. Sen ska jag vika tvätt och dammsuga medan Mattias ska iväg på jobb igen. Känner för en riktig myskväll med tända ljus, men först ska det bli rent och fint här. Snart är det Fredag också, lalalala då fyller ju någon 21 år... Längtar faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0