bara en vecka kvar nu

Puh, äntligen är det Lördagkväll. Jag har haft fullt upp sedan i Torsdags. Då blev det kräftfiske med Mattias, Mattias och Frida. Tom och Niklas kom också och överraskade en sväng! Det var supertrevligt, vi satt i en stuga och eldade medan vi spelade spel och fikade. Klockan O3:3O kom vi hem... Upp och jobba dagen efter, sen på kvällen var jag med Marlene i Ljusdal. Mysigt hade vi det :-) Som vanligt ju.

Idag har jag jobbat hela dagen igen, vi hade en lugn Lördag faktiskt. Men det är skönt att vara hemma, nu har jag bara en vecka kvar på heltiden med. Rätt skönt.

Nu ska jag, Niklas och Mattias upp till mamma och pappa för att äta kräftorna vi fick. Det ska bli mysigt, finväder och allt. Skönt att vara ledig imorgon med, tror vi ska åka och plocka svamp faktiskt. Nu ska jag byta om och dricka vin!!! Härliga helg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0