8OO kronor billigare (!)


Köpte även två nya stolsdynor på ikea igår. Jag hade ju två sedan tidigare, så nu ligger en på varje stol i köket. Kom precis och tänka på en kul sak; stolsdynorna och lampan i fönstret är 8OO kronor dyrare än vad bordet och stolarna är tillsammans. Haha, sjukt! Dynorna kostar ca 2OO kronor tillsammans, lampfoten gick på 6OO kronor och lampskärmen kostade 3OO kronor.  Bordet och stolarna kostade mig bara 3OO :- tillsammans, hehehehe. Tur att jag gillar gamla saker, billigt och brare!

Nu har jag duschat, diskat och donat lite. Ska göra mig redo för att åka in till stan snart. Tänkte käka lite lunch innan jag börjar idag. Inte ofta jag gör det, men nu så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0