vikommeralltidhaparis...

Godmorgon! Hela natten har vi fått sova, för jag är äntligen feberfri och rätt så pigg. Kramperna i magen består, men än sålänge kan jag leva med det. Nomore alvedon.

Nu ska jag äta en macka som redan var färdiggjord sedan imorse (?) Mattias sa att han gjort den till mig, men jag tror att han gjorde den för att ta med sig och glömde den. Hahahah. Sedan blir det en dusch innan jag ska in till stan och fixa en massa saker. Tanka bilen full, ärende på systemet, lämna papper till FK, springa ett varv på stan och sedan köpa våtservetter till lillen som ska sova här inatt. Blir så mysigt.

Men nu är det dags att sätta fart och se till att detta blir en bra dag, so long farewell.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0