två trööötta snyggingar


Idag har jag jobbat från O5:OO till 13:OO, har verkligen haft en kanon dag och har ingenting att klaga över, sen när jag kom hem hittade jag dessa godingar sovandes i sängen! Jag är på jättebra humör. Allt i kombination av en bra arbetsdag där jag mest kollat på prins Williams bröllop, fint väder, underbar och klok pojkvän samt bra människor runt omkring. Annars har jag inte så mycket att säga om annat... Bäst så.

Senare så ska vi åka till stan och äta mjukglass innan vi ska spela golf, ingen jäkla range utan på riktigt för första gången i år. Ska bli så roligt! Får se om Elias också vill följa med. Sen blir det fredagsmys! Har en skön jobblördag imorgon med mina bästa, dessutom börjar jag 11:OO vilket känns så jävla lyxigt nuförtiden. Skönt ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0