trött, efter en kort helg

Lika fort som det blev Fredag, blev det Söndag. Och jag kan väl inte säga att jag känner mig direkt utvilad efter den här helgen. Igår var det full fart på jobbet, tack och lov jobbade jag med mina bästa! Kvällen spenderades här hemma med min "pojkvän", en flaska vin och en hel del baileys. Det är så roligt att han själv säger att han känner sig som en kärring! Woho gött! Han dricker vin, baileys, diskar, handlar, lagar mat, luktar på doftljus i varenda affär och han torkar till och med av bordet. Så mysigt så. Men sen kommer det moments då jag verkligen blir påmind om att det är en kille jag har här. Jag skulle behöva tvätta mattan i köket varje dag efter att han varit där! Och snusar finner jag här och där i lägenheten. Tur att jag gillar att tvätta!

Imorse ringde klockan O5:3O, då var man ju lagomt sugen på att kliva upp efter ha druckit vin och somnat sent. Mattias spelade ju poker-dm igår också, gick dock inte som vi vela. Men vi tog oss upp och hela vägen till Färila för att pimpla med Mattias pappa. Jag blev fiskfitta som alltid, men man vill ju inte ta ifrån killarna deras "grej" heller ju. Heheheh. Skulle nog bli ett helvete om man råkade dra upp ett monster ;)

Blev bjuden på mat i Bobygda efter det, och nu har vi precis kommit hem. Jag är nå jävulskt trött, men en dusch kanske gör susen. Ska försöka få min vilja igenom att spela bingolotto ikväll med. Det är ju fan på tiden att casha in storvinsten nu snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0