så bortskämd med mat


Titta vad mysigt vi hade igår. Riktigt roligt var det med wii, yatzy och nattpromenad. En nattpromenad som resulterade i att det stod ett gammalt, stort, vitt, slitet fönster i hallen imorse. Utan glasrutor och så himla fin, tackar min älskling för det! Borde fixa speglar till den. Så får ni se sedan! Jag älskar ju gamla saker så, ja, lyckan blandat med bakfyllan imorse var extrem. Erkänner att vi låg i sängen till 15:4O, haha uscha.

Idag har jag återigen blivit bortskämd med mat. Som hela veckan! Mattias har lagat mat, vi har fått mat från bobygda och idag var vi bjudna dit på god fläskfilemiddag. Supergott. Också fick jag en bukett tulpaner av Mattias pappa bara sådär. Så gör man en tjej glad minsann! Så gulligt så. Nu är vi hemma igen. Skönt att vi gjorde ett ryck innan vi lämnade lägenheten med disk, alla flaskor och allt sull. Skönare att komma hem. Niklas är också här, vi spelar bingolotto för fullt. Mattias har redan fått bingo, två sverigelotter, så Niklas och jag vinner väl en varsin fin bil i nästa bingo tänker jag! Sen blir det poker innan läggdags. Jag är tamigfaen lika slut som igår ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0