nu är jag nästan rastlös

Vilken bra dag jag haft hittills. Trots att det hela började med att jag glömde det viktigaste pappret hemma och fick vända halvvgäs till stan... Men sen har det bara rullat på. Tänkte hitta lite sommarfint till mig, men jag hittade bara saker till killarna.

Nu så är jag hemma och ser att jag har gott om tid på mig tills maten ska vara klar. Funderar på att köpa våtservetter på ica, något gott att dricka och sedan åka upp till norrvägen och chilla utomhus. Kanske dona med något på gården så mamma och pappa blir glad. Har ju ett eget litet land att ta hand om där uppe med, och där blir det nog med örter och kryddor i år. Så får det bli. Tar Håkan Hellström med mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0