med mitt hopplösa hår !


Jag är så jäkla less på mitt hår så, fyfan... När Marlene läser detta kommer hon säga "ja men kom ner till stockholm så kan jag klippa dig, du MÅSTE KLIPPA dig om det ska kunna bli bra" Men tänk för att jag inte lyssnar på dig gumman! Nej ikke. Istället använder jag dessa superprodukter varje gång jag tvättar håret i hopp om att det ska bli rakt och lite fint. Aussie shampoo och balsam. Sen lite Matrix sleeklook och BedHeads dumb blond. Allt är ju sjukt dyrt så det ska ju bara funka? Och det känns ju faktiskt himla bra, liksom nyttigt som bara den, men inte fasen blir det bättre för det inte. Dumma jäkla permanent... Tänkt om mitt hår är förstört forever and ever?!!

Ja ja ja, nu ska jag platta håret och slita på det ännu mer innan jag ska lägga mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0