ge mig ork och energi !

Här ligger jag, fortfarande nerbäddad. Jag orkade iallafall åka upp till norrvägen och gratta lillebror igår medan jag gick på alvedon. Men då och då fick jag lägga mig ner en sväng. Tack till mamma som bjöd på mat, hade aldrig orkat göra något hemma...

När vi kom hem bäddade vi ner oss ganska så snart. Och jag lyckades somna rätt tidigt. Men runt 2-tiden inatt vaknade jag igen med 39 graders feber. Det är ju så otroligt jobbigt och man vet ju fan knappt vart man ska ta vägen när varenda led i kroppen värker och gör ont. Tur att jag har Mattias som är så snäll och tar hand om mig. Nu har han åkt och jobbat och jag ligger här ensam, men liiiiite bättre mår jag.

Jag skulle vilja ha lite ork och energi till att göra något, men som det känns nu blir jag nog liggandes här ett tag till. Kanske ska gå igenom lite bilder och filmer från i veckan när Elias och Emilia varit med oss! Jag läre få lite ordning på allt detdär :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0