.....................................

Jag trodde aldrig att jag skulle få längta till ett påsklov igen, men faktum är att jag har ett litet lov att se fram emot till veckan! Inga mattelektioner och inga jobbdagar vad jag vet ännu, förutom förmiddagspass på fredagen. Det ska bli så skönt. Det är och har varit mycket den här veckan med ja, allt. Skola, ett matteprov, jobb och allt däremellan... Imorgon blir jag borta i 12 timmar, först skola och sen jobb. Hurraaa!!


Annars är det som vanligt. Man försöker ta sig framåt. Just nu spelar vi wii och ska snart lägga oss. Elias är här men han sa snart åka hem, kommer tillbaka imorgon igen! Jag längtar till nästa vecka nu, då är det verkligen dags att ta tag i mig själv. Nosce te ipsum var det ju. Ellerhur då? Tänk om man visste då hur det skulle bli ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0