.....................................

Hej och hå, här bara jobbas och slits det hela dagarna. Men det är skönt att komma bort ifrån allt och bara fokusera på jobbet, det är det faktiskt. Och som jag behöver det. Samtidigt är det alltid ett plus med mer pengar. Längtar till sommarn, rutiiiiiiiner!

Jag längtar till Lördagkväll med. Då när jag kommer hem från jobbet blir det vin, ost, kex och bara massor av mys. Då har jag jobbat en vecka i sträck, vilket var väldigt längesen, så jag kommer förmodligen att vara dödstrött. Men det blir bara mysigare.

Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner under täcket. Jag antar att det blir vårt vanliga kvällsnöje: poker. Imorgon väntas eftermiddagsjobb igen. Det blir så skönt...

Jaaa, jag får nog tacka jobbet och matteplugget för att jag fortfarande håller mig på banan. Att fokusera på annat kan lätt få en att blunda och svälja. Sen om det är bra eller dåligt vet jag inte, det visar sig med tiden. Som med så mycket annat. Fortsätt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0