down on my head - YC

Jag undrar om jag börjar bli frisk? Tror inte att jag har haft feber sedan i natt/morse faktiskt. Och idag har jag orkat bädda iordning här, småplockat och varit på ica och handla tre fulla kassar med mat mm. Jag har även betalat alla räkningar och sedan duschat av mig all febersvett. Så nu hoppas jag att det vänder mot det bra! Hoppas.

Fast visst känner jag mig lite seg, inte helt 1OO. Så jag tänkte slå mig ner i soffan och koppla av med lite wii innan det är dags att börja med maten till Mattias kommer hem. Han jobbar i Bollnäs nu så han kommer hem senare. Det blir enkel mat idag, köttfärssås som vi hade i frysen och spagetti. Så det enda jag behöver göra är lite vitlökssås och sedan diska. Yaa! Vad som händer resten av kvällen återstår att se :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0