den fina spegeln är klar




Titta vad fint det blev. Från ett trasigt, halvvitt fönster helt utan glasrutor till en finan spegel. Vilken handyman jag har! Nu är bara frågan vart verket ska stå nånstans? Det får vi klura på ett tag. Men den får stå där så länge så den syns, det är så roligt, för Mattias är så nöjd. Och det ska han verkligen vara! Jag är så glad, och tacksam.

Nu på kvällen har jag, Frida, Mattias, Anette och Tom varit hos morfar och städat. Eller ja, vi tjejer städade medan killarna kollade på hockey. När vi kom hem hade vi såhär mysigt med lite frukter och yatzy. Och nu ska vi ta en dusch innan vi kryper ner under täcket. Lite poker kanske? Känner mig otroligt trött, men det är bara bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0