att lyssna på MIG själv

... är jag väldigt dålig på. Det är precis som att jag tycker det är förbjudet att må dåligt. Som att jag inte har rätt till att vara svag. Som att jag alltid måste vara på topp och finnas till för andra. Men lilla Sara, så funkar det inte. Ingen fungerar så.

Just nu mår jag otroligt dåligt. Huvudet värker, magen värker, jag mår illa, det kryper i hela kroppen, jag känner mig yr, jag vill gråta, jag vill sova, jag vill ingenting men samtidigt så mycket. Hur ska man veta vad som är rätt och det bästa för en själv? Kan man verkligen må bra av något som man även mår fruktansvärt dåligt av? Det enda jag vet nu är att jag ska ta en dusch, stryka lite nytvättat och bara vara Sara. Är sjukt trött efter ett O5:OO till 12:OO-pass, så lite sömn kanske skulle göra sitt...?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0