är jag ett mattegeni tro

Pheeew, äntligen sitter jag i soffan och pustar ut efter min 12-timmars dag. Skolan imorse gick suveränt bra, har kommit en bra bit på den nya kapitlet som verkar var mycket lättare än det vi gjorde nyss. Men det bästa: jag fick veta att jag skrivit VG på provet jag skrev i tisdags. IGEN! Dock ett VG- eftersom jag bara gjorde två sånna uppgifter, men det är ändå ett VG, det sa faktiskt fröööken. Fan vad bra.

Jag är nog ett litet mattegeni innerst inne. Ja så måste det vara! Hehehe. Hur som helst, jobbade som sagt eftermiddag idag med. Väldigt lugnt var det. När jag slutat blev det ICA maxi en sväng och sedan tanka bilen. Ps, tack mamma för god lunch.

Nu har vi precis kommit in efter en ganska lång promenad med lilla Elias. Han ska vara här till sent ikväll och mysa med oss. Och imorgon är det ledighet som gäller! Fyfan vad ledig jag ska vara. Mattias har fixat mat och grill också så det blir rejält med mys. Men det blir det även ikväll, med godis och lite wii kanske. Glad påsk :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0