wish i was a lesb ...


De senaste dagarna har jag fått samma fråga vid fem olika tillfällen. Så jag kan ju berätta för alla här och nu att jag inte är kär i Marlene. Hahahaha. Varför tror alla det? Nog för att jag älskar henne, vill leva hela livet med henne vid min sida, jag mår som allra bäst med henne och skulle kunna dela allt med den människan. Men hey, vad i detta är olikt andra bästa vänner? Dessutom är killar det bästaste vi vet.

Jösses vad jag saknar henne nu, min andra halva. Jag hittade ännu en liten lapp undangömd under en kruka idag. Hon är så fin! Jag har nog inte fattat att hon bor 30 mil ifrån mig, det känns så overkligt. Men jag börjar fan känna mig allt mer halv...


Kommentarer
ems

inte så konstigt att alla tror det faktiskt! haha.

2010-09-21 @ 19:36:36
C

Näe jag håller med, det är inte så konstigt. Det låter ju som det.

2010-09-21 @ 20:03:55
amanda

mäh, dom som tycker det har nog aldrig haft en riktig bästa kompis! :)

2010-09-22 @ 00:29:44
URL: http://astrandh.blogg.se/
sarra

Tack Amanda! Någon lycklig som förstår :)

2010-09-22 @ 11:48:50
erica

en bästa vän är den andra halva av sig själv, någon man vill vara med jämt och dela allt med.

jag förstår precis sara och det tycker jag att andra också borde göra. alla har väl någon gång haft en bästa vän?

snart kommer du hit :)

2010-09-22 @ 19:45:30
URL: http://ericaajonsson.blogg.se/
sarr

Jag vet att du förstår precis! Det gör mig glad. Och jag kan knappt bärga mig tills jag kommer ner, hihi :)

2010-09-22 @ 22:36:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0