through my window .


Jag har spenderat de sista dagarna väldigt mycket i "köket" faktiskt. Jag lagar inte mat. Det är för tråkigt. Jag går mest och bankar på väggarna i hopp om att det ska bli större. Jag behöver ett större kök, det gör jag faktiskt. För om jag hade ett kök med ett köksbord vid ett fönster, då skulle jag garanterat laga mat hela tiden. Det är sant... Jag vill ju kunna titta ut på den vackra omvärlden när jag äter. Hahahah.

Att man aldrig ska vara nöjd. Jag är heller inte nöjd över att jag vaknade klockan elva idag också. Jag hatar att sova länge. Det var nog kanske därför jag hade ställt en klocka imorse? Att jag inte tänkte på det när den ringde. Jag får skylla mig själv! 

Vad ska man göra idag tro? Sova? Äta? Promenera? Läsa? Cykla? Sova? Ingenting? Kolla på tv? Duscha? Sova? Äta? Sova? Mitt liv är inne i en jävligt spännande fas nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0