som ett filter .

Jag tänker inte säga hur sent jag vaknade idag, det blir min egna lilla hemlis. En riktig jävla hemlis blir det, som inte ens Marlene vet om. Och dååå är det hemligt.

Nu tänkte jag koka lite kaffe och göra mig till någorlunda människa. Eller ska man krypa ner och läsa? Det är ju inget vidare väder ute, så man skulle ju faktisk kunna få lägga sig igen. Men å andra sidan kan jag lika gärna åka in till min kära mormor.

Eftersom en annan jobbar när alla andra är lediga så blir det en lugn fredag. Jag brukar börja 11:00 på lördagar men imorgon blir det 07:00 and the whole day long!


Kommentarer
marlene

du vaknade halv ett. haha!

2010-09-25 @ 13:15:29
URL: http://maarlenepersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0