över stock och sten .



Nyss hemkommen efter en timmes promenad över stock och sten med mamma. Och hinder stötte vi på. Tur vi är smarta. Jag hade mer än gärna lagt ut ett par bilder på henne med, men det skulle jag bittert få ångra sa hon. Jag tar inga risker just idag!

Guess what? I am not a robot. Nej men allvarlig, gissa vad jag faktsikt ska göra nu?

Jag ska laga en riktigt middag till mig själv. Det händer inte allt för ofta. Jag har till och med varit uppe hos mamma och pappa för att plocka sallad och sånt. Min egen sådda sallad. För, hahahahaha, jag fick ju för mig i somras att jag ville ha en egen trädgård. Och snäll som pappa är fixade han det på ett ögonblick. Vem fick sköta om mina blommor, jordgubbar, morötter och salladen tror ni? Krävande barn jag är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0