nedsläpp kl nitton .


Jag är grym på att stänga av alarmet. Vilken jävla tur att jag inte har någon tid att passa förän i eftermiddag då vi rullar ner till Gävle. Nedsläpp klockan 19:00 mellan Brynäs och Djurgården. Jag kan knappt bärga mig. Mitt älskade Brynäs. Jag är nog kär i hela laget har jag kommit fram till. Till och med pyttelite i Czarnecki. KANSKE.

Nu tänkte jag lägga mig på soffan och läsa Harry Potter ett tag. Jag är helt besatt fortfarande. Klart bästa världen att hoppa in i lite då och då. Jag känner redan alla!

Sen tänkte jag ta en promenad som slutar uppe hos familjen. Där ska jag äta (så du vet mamma) och ladda inför kvällen. Jag tror banne mig att lillebror ska med, ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0