men sköna onsdag .




Promenad. Gitarrlektioner. Fika på stan. Kebablunch. Lillfjärden. Delsbo. Ja fasen vilken underbar dag jag har haft med Lars...son. Och vi har nu kommit fram till att Lillfjärden is the place to be. Nu måste vi bara låna en varsin hund, sen kör vi på.

Frida joinade oss på kvällen och vi drog till Delsbo och fyndade. Och där hängde den. I storlek mini 34 och bara hånlog mot mig. Jävlar. Jag skulle bara ha den kavajen. Jag skulle bara. Och soooom jag har den nu! Den satt som en smäck och jag är överlycklig. Det borde dom andra två jäntorna också vara. Vad fyndiga vi är.

Kaffet och munkarna avrundade en perfekt dag. Jättegott kaffe Delsbo, verkligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0