måste varit pollen .

Har befunnit mig på Dackås mellan 06:30 och 16:00 idag. En riktigt lång arbetsdag. Och en körig en... Jag har skrattat med Linn. Blivit tårögd med Linn. Kramats med Linn. Och gjort tusen räkmackor, efter stängning till och med. Vi blev så jäkla slut i huvudet så att vi slängde grejer omkring oss och glömde viktiga ingredienser. Yiha!

Så att städa till Winnerbäck på högsta volym efter en jobbig dag var guld värt. Och att komma hem med tårta till Frölunda - Brynäs var king, ett poäng borta _är_ bra.

Just nu det personalfest som jag helt hade glömt bort. Funderar på att åka dit och "dricka vin som fan" med damerna, men samtidigt är jag sjukt jävla trött. Att dela en vinare med sig själv och se hur kvällen slutar låter också som ett bra alternativ.

Men helst av allt hade jag nog befunnit mig i Ljusdal med finblondinerna, som förut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0