lever ett gott liv .


Vilka otroligt fina dagar jag har nowadays. Jag spenderar tiden med min bästa vän, lite här och där. Vi har äventyr på gång hela tiden och har inte tråkigt en sekund. Vi lever ett gott liv nu helt enkelt. Kanske lite för GOTT egentligen, men det löser sig...

Det enda som ligger och gnager är elva elva elva elva elva. Det är nu elva dagar kvar till min finfina bästis flyttar ifrån mig. Men det kommer att bli hur bra som helst.

Nu är jag ensam hemma hos mig själv för första gången på väldigt länge. Jag är sjukt trött (efter dagens björnsafari eller kanske efter en dag som hundvakt åt en chiuaua?) och ska tända ljus i hela lägenheten innan jag kryper ner och myspyser!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0