idag taggar jag .

Jag somnade nästan olagligt tidigt igår. Jag brukar ju stupa i säng runt femtiden på fredagar vare sig jag festar eller inte? Men detta var SÅ skönt. Och jag vaknade klockan åtta, helt utvilad imorse. Mina morgonrutiner är check, att sitta ute i en filt och dricka kaffe m.m såklart. Frukost får det bli senare at work. Och mer kaffe tack.

Om en timme ska jag ta en promenad som slutar uppe hos mamma och pappa, där ska jag hämta bilen och sedan åka och jobba. Denna lördagen kommer gå sjukt fort. Jag är van att jobba 08:00 till 17:00 med tre personal på lördagar, men nu blir det 11:00 - 15:30 istället. Plus att vi är fyra personal. Bra bra personal. Hur skönt!?  

När jag slutar åker jag och hämtar Marlene, sen blir det party party party i Ljusdal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0