friday i'm in love .

Skön dag på jobbet. Trots sjukligt många mackbeställningar. Och att sluta 13:00 på en fredag, ja det är så psykiskt underbart så det finns inte. Psyket får fan en kick.

Har hängt lite med Marlene nu i eftermiddag. Fast nu har vi gått skilda vägar ett tag. Lite jobbigt. Hon ska umgås med pappa sin ikväll och jag ska jobba imorgon. Men till lördagskvällen blir det ös. I vanlig ordning åker vi till Ljusdal och rockar.

Nu kom mamma och hälsade på. Hon ville umgås med sin underbaring till dotter. Så jag följer väl med henne hem då och äter pizza och myser lite innan hon ska jobba!

Sen ska jag duscha och krypa ner under täcket. Jag har köpt chips och coca cola, fredagen till ära (jag som aldrig annars dricker cola menar jag) och kolla på Harry Potter. Efter tre timmars sömn inatt har jag en del att ta igen känns det som. Att förtränga med, för den delen. Men nu ska vi inte vara sådan, glad fredag hey hey.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0