en fridfull morgon .


I brist på nya bilder (mamma vart är min kameraladdare?) bjuder jag på en kusinbild. Men jag har en baktanke med denna. Frida, jag vill till sundsvall snart igen! En halv dag i ditt fullspäckade tonårsliv kan du väl åtminstånde skänka mig?

Min morgon har varit fridfull, haha verkligen. Jag vaknade klockan 11:00 på pricken. Samvetet mår bra eftersom det regnar. Jag kokade gott kaffe till och med. High five!

Men nu har ångesten kommit. Jag har ju en cykel nere i förrådet. Eller inte "bara" en cykel. Den kostade 6000 kronor och är så gott som oanvänd. Så jag tänkte att jag skulle ut och cykla nu. Men det regnar. Typiskt, då går det inte. Det var ju synd.

Nej men allvarligt. Jag måste hitta motivationen. Fast min mp3 är ju förfan stulen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0