dagens fina skörd .


Herre jäklar vilken körig dag det varit på jobbet idag. Det märks att det börjar bli höst. Så det var skönt att få komma hem till mamma och pappa med en god smörgåstårta, och titta på HV71 mot Brynäs. Tyvärr blev det bara ett poäng, men man kan inte vinna allt. Så är det ju. Men på torsdag är jag på plats, då jähähäklar.

Jag är mätt. Frysen är fylld. Jag är trött. Jag önskar att Marlene var här med mig nu.

Mitt körkort firar två hela år idag också. Jag har klarat mig utan problem faktiskt... Men jag är inte på humör för att fira. Jag ska krypa ner i soffan och tända en massa ljus. Jag har en del att fundera över. Och då snackar jag inte om valet. För där vet jag hur jag ska rösta. Det är mycket annat. Det är känslor hit och dit, här och där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0