aldrig bli som du .

Efter en rolig helg sitter jag nu här ensam i min lilla skitiga lägenhet. Lite ångest och lite tårar. Jag antar att det beror på natten som satt sina spår... Efterfest i Tallåsen var visst farligare än jag trodde. Och att allt var en avskedsfest för blondinerna känns ju inte så lyckligt. Önskar att tiden gått jävligt mycket saktare.

Men det är bara att rycka upp sig. Tänka framåt och vara stark. Jag ska hoppa in i duschen nu och duscha bort precis allt, sen är jag nog tvungen att städa upp här om jag ska bli på något bättre humör. Och efter det är jag fan värd en kväll i soffan framför en film. Men eftersom det inte blev någon sömn inatt så slocknar jag nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0