tio sköna timmar .

Tio sköna timmar har jag sovit inatt. Och jag har varken drömt eller vaknat någon gång! Nyss drack jag kaffe, sen gick jag ut och var ute i 20 minuter. Det blev en promenad för luftens skull och inte för motionen, hehehe. Det har jag inte tid med.

Om en timme går bussen till stan. Ett eftermiddagspass väntar. Jag hoppas att det går fort, för jag vill gärna hem igen och lägga mig på soffan. Med spotify. Stirrandes i taket. Pratandes med Marlene i telefonen. Tänkande. Och glad för en del saker...

På tal om glad. Jag kanske har fått ett litet nytt extrajobb med enoooormt mycket ansvar, där jag får hålla på med det jag tror jag brinner för. Spähännande. Hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0