tillbaka där vi var .

Lugna dagar på jobbet, det gillar jag. Men det hjälper tydligen inte mot min trötthet. Det måste vara mörkret. Och jag borde få i mig mer friskluft och ljus.

Jag har precis duschat, pratat med min älskade fina vän, tänt lite ljus och ätit en överbliven fin räkmacka från jobbet. Nu ska jag bara dricka en kopp té innan jag faktiskt ska hoppa i säng. Fast säng var väl att ta i kanske, för jag ska hoppa ner i min soffa som agerar säng i mitt glamorösa liv. Ja det gäller liksom att prioritera!

För övrigt är jag ganska ledsen och förvirrad. Jag behöver Marlene. Jag vill ha oss.


Kommentarer
Anonym

jag behöver dig.

2010-10-25 @ 22:48:25
URL: http://annamaarlenepersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0